Descubre Galicia

Aproveitando que estamos de vacacións aquí deixo unha excelente aplicación das novas tecnoloxías e internet en pro do turismo, unha páxina que nos permite facer visitas virtuais en 360 grados a sitios emblemáticos de Galicia. No exemplo que acompaño por suposto que o sitio elixido para viaxar é a Guarda, en concreto a vista dende o cumio do Monte Santa Trega.
Se ides pulsando nos ollos que aparecen nas imaxes podedes cambiar o punto de vista e admirar novas paisaxes. Seguro que despois desta visita virtual a algun/a lle entra ganas de darse unha volta por estas terras.

Aprovechando que estamos de vacaciones aquí dejo una excelente aplicación de las nuevas tecnologías e internet en pro del turismo, una página que nos permite hacer visitas virtuales en 360 grados a sitios emblemáticos de Galicia. En el ejemplo que acompaño por supuesto que el sitio elegido para viajar es la Guarda, en concreto la vista desde la cumbre del Monte Santa Trega.
Se vais pulsando en los ojos que aparecen en las imágenes podéis cambiar el punto de vista y admirar nuevos paisajes. Seguro que después de esta visita virtual a algun/a le entra ganas de darse una vuelta por estas tierras. (traducción realizada con Opentrad)


Etiquetado con: , , , ,

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

*

*